قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی کالا کرج
مقدمه
ورود به وبسایت و استفاده از خدمات فروشگاه کالا کرج به معنای پذیرش کامل و بدون قید و شرط کلیه قوانین و مقررات این صفحه است. ثبت هرگونه سفارش نیز به منزله پذیرش قطعی این شرایط میباشد. لطفاً پیش از استفاده از خدمات فروشگاه، این قوانین را به دقت مطالعه نمایید.
ماده 1 – حاکمیت قوانین
کلیه فعالیتها و خدمات فروشگاه بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، از جمله قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرفکننده و سایر مقررات مرتبط تنظیم شده است. هرگونه تغییر در قوانین یا مقررات، در همین صفحه اعلام شده و استفاده مستمر شما از سایت به منزله پذیرش آن تغییرات خواهد بود.
ماده 2 – تعاریف
مشتری/کاربر:هر شخص حقیقی یا حقوقی که با ثبتنام و ارائه اطلاعات صحیح اقدام به خرید کالا یا استفاده از خدمات فروشگاه نماید.
مصرفکننده:شخصی که خرید خود را به منظور غیرتجاری و غیرحرفهای انجام میدهد.
سفارش:درخواست خرید کالا یا خدمات از طریق سامانه فروشگاه با تکمیل فرم سفارش.
ماده 3 – ثبتنام و اطلاعات کاربری
مشتری موظف است اطلاعات شخصی و ارتباطی خود (نام، آدرس، شماره تماس، ایمیل) را دقیق و صحیح وارد کند.
فروشگاه مسئولیتی در قبال اشتباهات ناشی از اطلاعات نادرست یا ناقص مشتری ندارد.
اطلاعات مشتریان محرمانه تلقی شده و صرفاً مطابق سیاست حفظ حریم خصوصی فروشگاه استفاده میشود.
ماده 4 – نحوه ثبت سفارش و پردازش
سفارش تنها پس از تکمیل مراحل ثبت و تایید پرداخت معتبر است.
فروشگاه حق رد یا لغو سفارش را در صورت عدم موجودی، خطا در قیمتگذاری یا مشکلات فنی دارد.
پس از ثبت سفارش، پیامک یا ایمیل تایید شامل شماره سفارش برای مشتری ارسال میشود.
پردازش و ارسال سفارشها در روزهای کاری (شنبه تا پنجشنبه به جز تعطیلات رسمی) انجام میشود.
ماده 5 – قیمتها و پرداخت
کلیه قیمتها به تومان بوده و شامل مالیاتهای قانونی است، مگر آنکه خلاف آن ذکر شده باشد.
قیمتها ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند؛ اما قیمت نهایی در زمان ثبت سفارش معتبر است.
در صورت وجود خطای قیمت، فروشگاه حق اصلاح یا لغو سفارش را دارد و مشتری حق اعتراض و مسئولیتی نخواهد داشت.
پرداخت تنها از طریق درگاههای امن معرفی شده صورت میگیرد.
اختلاف بیش از ۱۰٪ بین قیمت سایت و بازار، به عنوان اشتباه قیمتی محسوب میشود و فروشگاه در این موارد تعهدی به فروش به قیمت اشتباه ندارد.
ماده 6 – ارسال، تحویل و مسئولیت حملونقل
فروشگاه موظف به بستهبندی استاندارد کالا است و تحویل به شرکت حملونقل معتبر انجام میشود.
بارنامه صادره به معنای تحویل کالا به شرکت حمل است و از این لحظه مسئولیت خسارات، تاخیر یا آسیب بر عهده شرکت حملونقل میباشد.
زمان تحویل تخمینی بوده و تحت شرایط خاص (مانند تعطیلات یا شرایط جوی) ممکن است تغییر کند.
ماده 7 – سیاست بازگشت، مرجوعی و تعویض کالا
مشتری میتواند تا 7 روز پس از دریافت کالا در صورت وجود مغایرت با سفارش، درخواست مرجوعی یا تعویض ثبت نماید.
شرایط استفاده از این سیاست:
بستهبندی کالا باید سالم، پلمپ و بدون بازشدگی باشد.
کالا نباید آسیبدیده، استفادهشده یا دستکاری شده باشد.
کالا جهت نصب و راه اندازی فقط توسط خدمات پس از فروش مجاز است؛ نصب توسط مشتری، گارانتی را باطل میکند.
در صورت عدم موجودی کالا، فروشگاه مطابق انتخاب مشتری، کالای مشابه ارسال یا وجه را مسترد میکند
کالا فقط در صورتی قابل بازگشت است که بسته بندی محصول پلمپ کارخانه ای باشد و باز نشده باشد کالای ارسالی مغایر از کالای خریداری باشد لازم بذکر است هر گونه آسیب دیدگی اصل کالا و محصول با بسته بندی شرکتی بعهده خدمات و شرکت سازنده یا شرکت واردکننده از طریق خدمات پشتیبانی آن شرکت میباشد و این فروشگاه هیچگونه تعهدی و حقی در قبال تعویض محصول معیوب یا آسیب دیده ندارد. .
ماده 8 – گارانتی و شرایط آن
کالاهایی که توسط فروشگاه شامل گارانتی هستند، باید مطابق دستورالعمل و فقط توسط سرویسکاران مجاز نصب و استفاده شوند.
هرگونه استفاده نادرست، آسیب ناشی از نصب غیرمجاز یا دستکاری، مشمول گارانتی نخواهد بود.
ماده 9 – حقوق مالکیت معنوی
تمامی محتوا، تصاویر، لوگوها، برندها و متون سایت متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه استفاده بدون اجازه کتبی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.
در صورت ارسال محتوای توسط کاربران، فروشگاه حق استفاده، اصلاح، انتشار یا عدم انتشار آن را داشته و مسئولیت صحت آن بر عهده ارسالکننده است.
ماده 10 – ارتباطات الکترونیکی
کلیه مکاتبات رسمی فروشگاه با مشتری از طریق ایمیل و شماره تلفن ثبتشده در پروفایل انجام میشود.
پیامکهای اطلاعرسانی تنها از شماره رسمی9992178338 ارسال میشوند.
دریافت پیامک یا تماس از شمارههای غیررسمی تخلف بوده و مشتری موظف است به فروشگاه گزارش دهد.
مشتری میتواند دریافت پیامهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی را در پروفایل خود لغو نماید.
ماده 11 – مسئولیتها و محدودیتها
فروشگاه مسئول خسارات ناشی از استفاده نادرست کالا یا عدم رعایت دستورالعملها نیست.
فروشگاه مسئول وقفههای موقت ناشی از مشکلات فنی یا بهروزرسانی سایت نمیباشد.
فروشگاه در ارائه اطلاعات سعی در دقت دارد، ولی مسئول اشکالات احتمالی نگارشی یا جزئی نیست.
ماده 12 – تبلیغات و استفاده از اطلاعات مشتریان
تبلیغات در چارچوب قوانین کشور انجام میشود و کاربران با عضویت اجازه ارسال پیام تبلیغاتی را میدهند.
فروشگاه مسئول صحت تبلیغات دیگر سایتها نیست.
استفاده از نام، عکس یا تجربه خرید مشتریان فقط با رضایت و در چارچوب قوانین مجاز است.
ماده 13 – حل اختلاف و مرجع رسیدگی
در صورت بروز اختلاف، موضوع ابتدا از طریق مذاکره و سازش حل خواهد شد.
در صورت عدم توافق، موضوع به مراجع قضایی صالح جمهوری اسلامی ایران ارجاع میشود.
ماده 14 – سایر موارد
استفاده مستمر از سایت به معنای پذیرش کامل قوانین و هرگونه تغییرات آن است.
فروشگاه حق دارد در هر زمان قوانین را بهروزرسانی و تغییر دهد؛ تغییرات از زمان انتشار لازمالاجرا خواهد بود.
مشتری موظف است پیش از هر خرید قوانین را مطالعه نماید. و استفاده از فروشگاه و خرید به معنای مطالعه و پذیرش قوانین فروشگاه است و هرگونه حق اعتراض را از خود سلب مینماید.